Nowa rzecz od #xiaomi do…

Nowa rzecz od #xiaomi do kolekcji Xiaomi Air Wear kupiona na #banggood.

Moim zdaniem wygląda dobrze, ma jeden ‚otwór’ na powietrze, dostępne są dwa kolory szary i czarny, w zestawie dostajemy dwa filtry, dodatkowe można już kupić na #aliexpress w przyszłości mają być na #banggood.
Jeśli chodzi o minusy to są dwa,
małe zaczepy na filtr, obawiam się że może on się wypiąć czasem,
duże rozmiary maski, na moją różową jest lekko za duża, to nas zaskoczyło bo spodziewaliśmy się że mogą być małe skoro są robione na mniejsze chińskie twarze.
Pudełko w nowym stylu Xiaomi, niestety przyszły pogniecione ( ͡° ʖ̯ ͡°)

pokaż spoiler @runieeee: #dhl bez VAT ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#zakupyzchin #itemyzchin


Oryginalny wpis: Wykop.pl – link

Udostępnij na:

Zamówiłam z #aliexpress…

Zamówiłam z #aliexpress Kigurumi – wybrałam koalę ʕ•ᴥ•ʔ
Konkretnie STĄD
Super szybka wysyłka. 04.02 zamówiłam, dzisiaj (10.02) już odebrałam na poczcie! Cena – ~20$, ~80 zł. Z tego co teraz patrzyłam na allegro to w Polsce nieco drożej, ale niewielka różnica.
Mam 152 cm wzrostu, wzięłam rozmiar S i jest git. Super materiał, taki plusz. Ciepły i przyjemny 😀
Jakby ktoś chciał sprawić prezent swojemu #rozowypasek to polecam (ale zalecam zerknąć na tabelkę wymiarową).
#itemyzchin


Oryginalny wpis: Wykop.pl – link

Udostępnij na:

Małe zakupy z #banggood…

Małe zakupy z #banggood #itemyzchin #elektronika
Lutownica kolbowa kupiona za 27.33zł
Bardzo szybko się nagrzewa jak na lutownicę kolbową. Jakościowo OK, Regulacja temperatury działa, kabel z wtyczką europejską, dali w gratisie przejsciówkę koncówki wtyczki chiny – europa nie wiem po co. Do kompletu 5 różnych koncówek.
Polecam 8/10
Z minusów: trzeba uważać przy używaniu aby przypadkowo nie przestawić sobie temperatury, bardzo lekko chodzi pokrętło regulacji.

Trzecia ręka LED kupiona za 26.81zł. Obecnie kosztuje 73zł i nie ma na stanie w magazynach. Na duży plus podświetlenie lupy LED 3 paluszkami AAA albo kabelkiem USB z powerbanku albo laptopa. Jakościowo, dużo plastiku, ale powinno być ok. Oprócz tych ramion (szczypce) jest nakładane takie małe plastikowe imadełko. Lupa mogła by troche bardziej powiekszać, po prawej stronie jest małe oczko które powieksza bardziej.
Z największych minusów: za krótkie ramię lupy, jak chcemy lutować patrzac przez lupę to musimy patrzeć od samej góry. Szkoda, że do kompletu nie dorzucili gąbki do czyszczenia grotu. Nadaje sie do małych płytek, wieksze płytki się nie zmieszczą.
Jak za te cenę to 7/10 więcej niż 30zł bym za to nie dał.


Oryginalny wpis: Wykop.pl – link

Udostępnij na:

Odnosząc się do poprzedniego…

Odnosząc się do poprzedniego wpisu przedstawiam wam wyniki testu podgrzewacza USB.

Mierzyłem temperaturę 315 ml wody w szklance przez okres 60 minut w odstępach co 5 minut. Test rozpocząłem, gdy powierzchnia podgrzewacza miała już powyżej 40°C, a temperatura pokojowa 22°C.

Informacje techniczne:
4862-4,963 W
4,954 Wh
1007 mAh
4,94 Ω

#itemyzchin #aliexpress
@factorys: @Evert: @kondiq22: @HyperX: @barbapapa: @Mes_Que: @jedrek_masta:


Oryginalny wpis: Wykop.pl – link

Udostępnij na:

#bieganie #rower…

#bieganie #rower #ultramaraton #trail #bieganie #biegigorskie #chinskiecuda #itemyzchin

Na sam poczatek, chcialbym umiescic gotowa formatke, zeby wklejac ponizej:

Hurr durr kupuje z chin rzeczy majace kontakt z zywnosci – debil bez rigczu.

Kupione na aliexpress softflaski 500ml z przeznaczeniem na co dluzsze bieganie itp aktywnosci.
Butelki nie roznia sie budowa, sposobem dzialania i materialem (na ile bylem w stanie ocenic) od softow salomona. Oczywiscie cena jest zupelnie inna, ale taka to juz specyfika zakupow w chinach.
Softy nie smierdza, nie leje sie z nich, ustnik jest w praktyce identyczny jak salomonowy i scotta (scott chyba od hydrapak bierze).
Ciezko mi cokolwiek napisac o wytrzymalosci, salomony sa znane z tego ze po pewnym czasie przeciekaja, ale czesc uzyszkotnikow twierdzi ze to ze wzgledu na uzywanie w nich gazowanych plynow.

Po co i na co to jest?
Jesli ktos biega, jezdzi na rowerze z plecakiem i nie chce targac wielkiego buklaka ma do wyboru bidon albo takie softflaski. Czyli miekkie butelki z ktorych po scisnieciu (i zagryzieniu ustnika) leje sie plyn. Jest to o tyle wygodne ze nie dostaje sie powietrze do srodka, wiec nic nie chlupie, dwa mozna do nich zapakowac zele i inne polplynne substancje.

Te 500ml softy kosztowaly mnie ok 5$ za szt.
Wystarczy wpisac softflask albo soft bottle w wyszukiwarke na ali i znajdzie sie tego od cholery. Firma ktorej nazwe widac na butelce aonijie, robia rowniez sporo innych rzeczy dla biegaczy (plecaki, saszetki itp pierdoly).

Gdyby ktos chcial byc wolany po jakis dluzszych testach outdoorowych jak sie ma wytrzymalosc, niech napisze, za jakies 2/3 tyg dam znac co i jak.


Oryginalny wpis: Wykop.pl – link

Udostępnij na:

I wreszcie jest, cały na…

I wreszcie jest, cały na biało!

Xiaomi Mijia
Nie jestem koneserem długopisów tylko prostym człowiekiem – widzę xiaomi to kupuję. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

Zapakowany w ładnym pudełku xiaomi, w środku jeszcze w folijce, a na koniec jeszcze końcówka długopisu zabezpieczona. To lubię.
Pisać pisze, więc chyba ok. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#xiaomi #itemyzchin #aliexpress


Oryginalny wpis: Wykop.pl – link

Udostępnij na:

Jest recenzja Xiaomi MiBox…

Jest recenzja Xiaomi MiBox international ! :)) Czytaj dalej 🙂
Recenzja – kliknij tutaj żeby obejrzeć na YouTUbe 🙂
MiBox International kupisz TUTAJ poprzez link, ktory wspiera mój kanał YT lub TUTAJnie wspierajac, czyli bez ref 🙂
GamePad od xiaomi kupisz TUTAJ poprzez link, ktory wspiera mój kanał YT lub TUTAJnie wspierajac, czyli bez ref 🙂

pokaż spoiler Odsprzedam 😛

Powiem tak – tanie i świetne urządzenie, które zrobi z naszego telewizora czy monitora od PC smartTV. Podczas gdy mój smart TV od SONY laguje niemiłosiernie, ten umożliwiał mi swobodne korzystanie z netflixa, Youtube, spotify a w dodatku mogłem sobie grać dowoli w gry, nawet takie jak Real Racing 3 ! Bardzo ale to bardzo mi się spodobało to urządzenie 🙂 W dodatku dobrze współpracuje z padem 🙂 Gdybyście kupowali to i to, polecam zamówić w dwóch osobnych paczkach 🙂
A Wy co o tym sądzicie? :)Jakby co to pytajcie 🙂

#android #androidtv #majsterpirzu #xiaomi #chinskiecuda #itemyzchin #gearbest


Oryginalny wpis: Wykop.pl – link

Udostępnij na: