O obsłudze klienta, opis…

O obsłudze klienta, opis sprzed około 2 tygodni

@x-kom robisz to źle:
Zamówienie wpadło w niedzielę, potwierdzenie w poniedziałek, w środę bez słów informacja o anulowaniu zamówienia, bez podania przyczyny, brak kontaktu.

#delkom (brak konta na wykopie, a szkoda)
Zamówienie w poniedziałek, w środę przedstawiciel firmy dzwoni i przeprasza 5 minut ponieważ z przyczyn losowych (uszkodzona matryca) moja dostawa się opóźni ale „dorzuci coś ekstra”. W piątek dostarczono:
– Lenovo Ideapad 700 (i7 6gen, 16 GB RAM, GTX 950M, 240GB SSD) (zamówiłem wersję z i5, dopłata 200 cebulionów za propozycją pracownika delkom – różnica rynkowa około 600-700)
– Myszka Lenovo
– Głośniki Dell
– Plecak na laptopa Lenovo
– Torba na laptopa Lenovo
– Mila pomocna obsługa (brak w ofercie x-kom)
Za… 3,2k cebulionów. Nie wiem jak oni w ogóle na tym zarobili (o ile w ogóle)

Od dzisiaj zakupy tylko w #delkom ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#laptopy #xkom #obslugaklienta #zakupy #lenovo i w sumie trochę #cebuladeals


Oryginalny wpis: Wykop.pl – link

Udostępnij na: